Mega eveniment rock in club Suburbia pe data de 23 mai

Oameni buni, lucrurile stau in felul urmator:

Pe data de 23 Mai 2010 voi organiza in club Suburbia un mega concert de caritate. Toate incasarile se vor duce catre Ioana (www.helpioana.ro)

Pana in momentul de fata, am 7 trupe confirmate:

Nu am stabilit inca ora de incepere. Voi reveni cu un alt anunt privind ora de incepere, afisul, desfasurarea trupelor etc.

Intrarea inca nu am stabilit cat va costa. Fiind un eveniment de caritate, nu vor fi bilete propriu-zise ci donatii facute. M-am gandit ca o donatie de 15 – 20 de lei pentru o astfel de desfasurare de trupe nu e mult. Voi ce spuneti?

Multumesc pe aceasta cale trupelor pentru ca au acceptat sa faca parte din line-up, chiar daca nu vor fi remunerate. Multumesc, de asemenea, lui Tavi @Suburbia pentru faptul ca se implica in aceasta campanie de strangere de fonduri.

2 thoughts on “Mega eveniment rock in club Suburbia pe data de 23 mai

  1. Oana says:

    Nu e mult deloc. Ba chiar ma astept ca romanii sa si demonstreze ca au o inima generoasa, nu doar sa se laude cu ea. In plus, cu evenimentele astea… parca vad ca devin si eu ce n-am fost vreodata: vreun “fan rock, hip hop” si alte asemenea…🙂
    Felicitari pentru initiativa si pentru angajament! Asta da inseamna… incredere! In Ioana si in sansa ei!

  2. metalsilvae says:

    Mersi pentru mesaj. Sper sa ne vedem la unul dintre evenimente.
    O zi buna in continuare,
    Razvan

Leave a Reply

