Concert byron for bloggers

Joi seara, 8 septembrie, am participat la invitatia lui Chinezu la un concert dedicat bloggerilor al formatiei byron.

Locatia mi s-a parut la inceput a fi prost aleasa, clubul Fabrica nefiind chiar pe gustul meu. O locatie gen Wings mi s-ar fi parut mult mai potrivita. In fine, daca am promis ca ma duc, m-am dus si bine am facut.

Sound-ul trupei a fost exceptional. De mult n-am mai fost la un concert care sa nu aiba parte de vreo microfonie enervanta cand iti e lumea mai draga sau vreo proba de sunet excesiv de lunga. Din acest punct de vedere, tot respectul pentru baieti. Adevarati profesionisti.

Si tot respectul pentru tipa de la sunet (nu stiu cum o cheama) dar am ramas profund impresionat de profesionalismul ei. Misca din butoane de parca ar fi fost o prelungire naturala a mainilor ei iar dezinvoltura cu care isi facea treaba… tot respectul.

La inceput, primele melodii mi s-au parut a fi o combinatie intre The Connels, Eagles si Paul McCartney iar pe masura ce timpul trecea personalitatea lor isi facea din ce in ce mult prezenta, reusind ca la final sa-i faca pe fiecare dintre bloggerii participanti sa pastreze pe buze in drumul spre casa un refren de la una dintre melodiile cantate.
Amestecul de genuri muzicale este foarte potrivit pentru calatoriile lungi cu masina, calatorii in care trebuie sa fi relaxat, chiar zen. Parol!

Daca pe parcursul concertului mai aveam indoieli cu privire la cat de buni sunt, cover-urile Shape of my heart – Sting si Perfect – Timpuri Noi le-au spulberat pe toate.

Cu ocazia acestui concert, byron a lansat videoclipul piese Far away, videoclip filmat in Salina de la Turda in toamna anului trecut.

Dupa ce veti urmari clipul de mai jos, daca veti dori sa vedeti tot concertul acustic din salina atunci sa stiti ca nu veti avea mult de asteptat. Acesta va fi lansat in curand pe DVD.

O galerie foto de la eveniment gasiti pe pagina de facebook a Foreverfolk.com

Ii multumesc lui Chinezu pentru invitatie si, in mod deosebit, le multumesc baietilor de la byron pentru concertul sustinut. Ati fost minunati! Si asta o zice un om obsedat de black metal.

In ultimul rand, le multumesc sponsorilor evenimentului, Heineken si Ciuc, fara de care evenimentul poate ca nu ar fi avut loc sau daca ar fi avut loc, poate ca nu ar fi fost atat de fun.🙂 Cei prezenti stiu la ce ma refer.

Leave a Reply

